Dla lekarza

KWALIFIKACJA PACJENTÓW NA FIZJOTERAPIĘ DOMOWĄ

Na Fizjoterapię Domową kwalifikują się pacjenci:

• z ogniskowymi uszkodzeniami mózgu (stany po zatorach mózgowych, udarach krwotocznych mózgu, urazach) do 12 miesięcy od ostrego incydentu mózgowego;
  • z ciężkimi uszkodzeniami centralnego i obwodowego układu nerwowego (5 stopień w skali Rankina – nie dotyczy dzieci do 18 roku życia);
  • z uszkodzeniem rdzenia kręgowego do 12 miesięcy od powstania uszkodzenia;
  • z chorobami przewlekle postępującymi, a w szczególności: miopatiami, chorobą Parkinsona, zapaleniem wielomięśniowym, rdzeniowym zanikiem mięśni, guzami mózgu, procesami demielinizacyjnymi, kolagenozami (np. toczeń układowy, twardzina, zapalenie wielomięśniowe), przewlekłymi zespołami pozapiramidowymi, reumatoidalnym zapaleniem stawów;
  • z chorobami zwyrodnieniowymi stawów biodrowych lub kolanowych oraz po zabiegach endoprotezoplastyki stawu (do 6 miesięcy po operacji);
  • urazami kończyn dolnych (do 6 miesięcy po urazie) oraz
  • osobom w stanie wegetatywnym/ apalicznym.

Każdemu Pacjentowi przysługuje 5 zabiegów dziennie do 80 dni zabiegowych, w roku kalendarzowym.

Oferujemy wykonanie zabiegów w ramach umowy z NFZ w domu pacjenta

Zabiegi realizujemy w Poznaniu i powiecie poznańskim, Kórniku, Swarzędzu, Śremie i powiecie śremskim, Wrześni i powiecie wrzesińskim, Koninie i powiecie konińskim, Gnieźnie i powiecie gnieźnieńskim, Słupcy i powiecie słupeckim, Środzie Wielkopolskiej i powiecie średzkim, Miłosławiu, Grodzisku Wielkopolskim i powiecie grodziskim.

Informacje dodatkowe