Fizjoterapia domowa

Bezpłatna fizjoterapia finansowana przez NFZ

DLA KOGO

• pacjenci z: ogniskowymi uszkodzeniami mózgu (stany po zatorach mózgowych, udarach krwotocznych mózgu, urazach) do 12 miesięcy od ostrego incydentu mózgowego
  • z ciężkimi uszkodzeniami centralnego i obwodowego układu nerwowego (5 stopień w skali Rankina – nie dotyczy dzieci do 18 roku życia)
  • z uszkodzeniem rdzenia kręgowego do 12 miesięcy od powstania uszkodzenia
  • z chorobami przewlekle postępującymi, a w szczególności: miopatiami, chorobą Parkinsona, zapaleniem wielomięśniowym, rdzeniowym zanikiem mięśni, guzami mózgu, procesami demielinizacyjnymi, kolagenozami (np. toczeń układowy, twardzina, zapalenie wielomięśniowe), przewlekłymi zespołami pozapiramidowymi
  • z chorobami zwyrodnieniowymi stawów biodrowych lub kolanowych oraz po zabiegach endoprotezoplastyki stawu (do 6 miesięcy po operacji)
  • z urazami kończyn dolnych (do 6 miesięcy po urazie) oraz osoby w stanie wegetatywnym lub apalicznym

Pacjenci ze znacznym stopniem niepełnosprawności
przyjmowani są bez kolejki

UWAGA! Skierowanie od lekarza  jest WYMAGANE

Skierowanie na rehabilitację może być wystawione przez lekarza podstawowej opieki zdrowotnej lub innego lekarza specjalistę. Skierowanie należy zarejestrować, u nas, w terminie do 30 dni od daty jego wystawienia.

Pacjenci bezpłatnie otrzymają

• Konsultację wstępną i końcową z fizjoterapeutą (ustalenie indywidualnego planu rehabilitacji)
  • do 4 miesięcy fizjoterapii za darmo!
  • 5 zabiegów dziennie, do 80 dni rehabilitacji: praca manualna, ćwiczenia indywidualne, nauka chodu oraz zabiegi fizykalne takie jak: Laseroterapia, Elektroterapia
  • Porady dotyczące higieny pracy i dnia codziennego

PRYWATNA FIZJOTERAPIA domowa

W przypadku gdy masz skierowanie na fizjoterapię domową, i nie chcesz czekać na termin z NFZ, możesz umówić się już dziś i skorzystać z PROMOCJI!

Zabiegi realizujemy w Poznaniu i powiecie poznańskim, Kórniku, Swarzędzu, Śremie i powiecie śremskim, Wrześni i powiecie wrzesińskim, Koninie i powiecie konińskim, Gnieźnie i powiecie gnieźnieńskim, Słupcy i powiecie słupeckim, Środzie Wielkopolskiej i powiecie średzkim, Miłosławiu, Grodzisku Wielkopolskim.