Fizjoterapia domowa
dzieci i dorosłych

Bezpłatna fizjoterapia finansowana przez NFZ

Dla kogo

• pacjenci z: ogniskowymi uszkodzeniami mózgu (stany po zatorach mózgowych, udarach krwotocznych mózgu, urazach) do 12 miesięcy od ostrego incydentu mózgowego
  • z ciężkimi uszkodzeniami centralnego i obwodowego układu nerwowego (5 stopień w skali Rankina – nie dotyczy dzieci do 18 roku życia)
  • z uszkodzeniem rdzenia kręgowego do 12 miesięcy od powstania uszkodzenia
  • z chorobami przewlekle postępującymi, a w szczególności: miopatiami, chorobą Parkinsona, zapaleniem wielomięśniowym, rdzeniowym zanikiem mięśni, guzami mózgu, procesami demielinizacyjnymi (stwardnienie rozsiane SM, polineuropatie, neuropatie), kolagenozami (np. toczeń układowy, twardzina, zapalenie wielomięśniowe), przewlekłymi zespołami pozapiramidowymi
  • z chorobami zwyrodnieniowymi stawów biodrowych lub kolanowych oraz po zabiegach endoprotezoplastyki stawu (do 6 miesięcy po operacji)
  • z urazami kończyn dolnych (do 6 miesięcy po urazie) oraz osoby w stanie wegetatywnym lub apalicznym

Pacjenci ze znacznym stopniem niepełnosprawności przyjmowani są bez kolejki

UWAGA!
Od 10.01.2022 r. wymagane jest e-skierowanie na fizjoterapię ambulatoryjną i domową.

Skierowanie na rehabilitację może być wystawione przez lekarza podstawowej opieki zdrowotnej lub innego lekarza specjalistę. Skierowanie należy zarejestrować, u nas, w terminie do 30 dni od daty jego wystawienia.

Pacjenci bezpłatnie otrzymają

• Konsultację wstępną i końcową z fizjoterapeutą (ustalenie indywidualnego planu rehabilitacji)
  • do 4 miesięcy fizjoterapii za darmo!
  • 5 zabiegów dziennie, do 80 dni rehabilitacji: praca manualna, ćwiczenia indywidualne, nauka chodu oraz zabiegi fizykalne takie jak: Laseroterapia, Elektroterapia
  • Porady dotyczące higieny pracy i dnia codziennego

Prywatna fizjoterapia domowa

W przypadku gdy masz skierowanie na fizjoterapię domową, i nie chcesz czekać na termin z NFZ, możesz umówić się już dziś i skorzystać z PROMOCJI!

Zabiegi realizujemy

w Poznaniu i powiecie poznańskim, Kórniku, Swarzędzu, Śremie i powiecie śremskim, Wrześni i powiecie wrzesińskim, Koninie i powiecie konińskim, Gnieźnie i powiecie gnieźnieńskim, Słupcy i powiecie słupeckim, Miłosławiu, Grodzisku Wielkopolskim i powiecie grodziskim, Lesznie i powiecie leszczyńskim, Jarocinie i powiecie jarocińskim, Krotoszynie i powiecie krotoszyńskim, Gostyniu i powiecie gostyńskim, Kole i powiecie kolskim, Nowym Tomyślu i powiecie nowotomyskim, Obornikach i powiecie obornickim, Środzie Wielkopolskiej i powiecie średzkim.

Szczegółowe informacje:

Rejestracja telefoniczna