O nas

Profesjonalni fizjoterapeuci z Wielkopolski

Wielkopolskie Centrum Fizjoterapii to zespół ponad 40-tu wykwalifikowanych i pełnych pasji fizjoterapeutów. Naszym nadrzędnym celem jest codzienna troska o dobro pacjentów i zapewnienie im szybkiego powrotu do zdrowia przy jednoczesnym dążeniu do osiągnięcia pełnej sprawności fizycznej. Stosowane przez nas metody terapeutyczne i techniki fizjoterapeutyczne umożliwiają nie tylko eliminowanie objawów chorób, lecz również przyczyn odpowiedzialnych za ich powstawanie. Wysoka jakość wykonywanych usług i skuteczność terapii leczniczej oraz umiejętne odpowiadanie na indywidualne potrzeby pacjentów to zasługa doświadczonych terapeutów, którzy inspirują siebie nawzajem i nieustanie poszerzają swoje kompetencje biorąc udział w wielu szkoleniach i specjalistycznych kursach.

Działamy na rynku od 2007 roku. Leczymy i wspieramy pacjentów z dolegliwościami neurologicznymi, ortopedycznymi, reumatologicznymi. Specjalizujemy się w fizjoterapii pacjentów neurologicznych z takimi chorobami jak: Udary, Parkinson, Stwardnienie Rozsiane, Mózgowe Porażenie Dziecięce, Zespoły pozapiramidowe.
Zaufali nam również chorzy, którym doskwiera ból (głowy w tym migreny, bóle pleców, szyi, kończyn, ból mięśniowo – stawowy), dyskopatia, kontuzje, urazy, przeciążenia, rwa kulszowa, urazy sportowe i niesportowe, stany zapalne tkanek, reumatoidalne zapalenie stawów, zesztywniające zapalenie stawów, toczeń rumieniowaty. Naszymi klientami są również osoby, które chcą wrócić do sprawności fizycznej po złamaniach, skręceniach, długotrwałym unieruchomieniu.

Jesteśmy profesjonalistami. Nasza wykwalifikowana i liczna kadra umiejętnie łączymy wiedzę z zakresu „medycyny opartej na faktach” z praktycznym doświadczeniem, które zdobywamy podczas pracy z pacjentami.

Jesteśmy dla Was! – już w 10 miejscach w Wielkopolsce! – w Poznaniu i powiecie poznańskim, Kórniku, Swarzędzu, Śremie i powiecie śremskim, Wrześni i powiecie wrzesińskim, Koninie i powiecie konińskim, Gnieźnie i powiecie gnieźnieńskim, Słupcy i powiecie słupeckim, Środzie Wielkopolskiej i powiecie średzkim, Miłosławiu, Grodzisku Wielkopolskim.

Realizujemy fizjoterapię zarówno bezpłatną (refundowaną przez NFZ lub w ramach projektu Unii Europejskiej), jak i prywatną – płatną.

Tu każdy znajdzie ofertę dla siebie, nie czekaj, skorzystaj z naszych usług