Projekty UE

Aktywni w każdym wieku

Wielkopolskie Centrum Fizjoterapii zaprasza do bezpłatnego uczestnictwa w projekcie „Aktywni w każdym wieku – powrót na rynek pracy”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Regionalnego na lata 2014-2020. Partnerem projektu jest Wielkopolski Ośrodek Reumatologiczny w Śremie.

Celem głównym projektu jest przyczynienie się do wzrostu szans na rynku pracy osób zagrożonych dezaktywizacją zawodową z powodu wieku lub stanu zdrowia.

Czas realizacji projektu: 01.10.2018 – 30.12.2021.

do kogo skierowany jest projekt

• kobiety w wieku 50-59 lat z bólem mięśniowo – stawowym
  • mężczyźni w wieku 50-64 lat, z bólem mięśniowo – stawowym
  • aktywni zawodowo tj. osoby pracujące lub pozostające bez zatrudnienia, lecz poszukujące pracy i zainteresowane jej podjęciem, zamieszkujące na terenie województwa Wielkopolskiego: powiatu poznańskiego, miasta Poznania lub powiatu śremskiego
  • osoby, które w czasie ostatniego miesiąca nie przebywały w szpitalu na oddziale rehabilitacyjnym oraz nie korzystały z ambulatoryjnej, dziennej opieki rehabilitacyjnej w ramach NFZ.

UWAGA!
Skierowanie od lekarza jest WYMAGANE

Skierowanie na rehabilitację może być wystawione przez lekarza podstawowej opieki zdrowotnej lub innego lekarza specjalistę.
Skierowanie należy zarejestrować, u nas, w terminie do 30 dni od daty jego wystawienia.

Pacjenci bezpłatnie otrzymają

• Porady lekarza specjalisty,
  • Każdemu pacjentowi zostanie utworzony Indywidualny Program Rehabilitacyjny.
  • Dwudziestodniowy turnus fizjoterapeutyczny z codziennymi zabiegami rehabilitacyjnymi, dla każdego pacjenta,
  • Spotkania edukacyjne o tematyce zdrowotnej,
  • Zajęcia sportowo rehabilitacyjne z fizjoterapeutami, indywidualnie dostosowane do potrzeb pacjenta.

Zgłoś się do projektu!