Wielkopolskie Centrum Fizjoterapii – Z jakim schorzeniem i bólem można się do nas zgłosić?

W Wielkopolskim Centrum Fizjoterapii (osteopaci.com) usprawniamy pacjentów z bólem kręgosłupa i odkręgosłupowym, a także stanem rwy kulszowej, ramiennej czy nawet bólem kręgosłupa w trakcie ciąży.

Wielkopolskie Centrum Fizjoterapii to miejsce, w którym radzimy sobie doskonale z wszelkimi uszkodzeniami i przeciążeniami narządu ruchu, zarówno o charakterze sportowym jak i niesportowym. Wielu z pacjentów zgłaszających się do Wielkopolskiego Centrum Fizjoterapii cierpi z powodu tendinopatii takich jak zapalenie ścięgna Achillesa, ostrogą piętowa, łokieć tenisisty i inne.

W Wielkopolskim Centrum Fizjoterapii opiekujemy się Pacjentami z dysfunkcjami i zaburzeniami powstałymi w trakcie leczenia reumatologicznego. Terapia udzielana Pacjentom świetnie działa, jako wsparcie dla leczenia farmakologicznego. Wielu pacjentów z napięciowymi bólami głowy i migreną znalazło rozwiązanie swojego wieloletniego problemu dzięki Fizjoterapeutom z Wielkopolskiego Centrum Fizjoterapii. Warto podkreślić, że Wielkopolskie Centrum Fizjoterapii to miejsce również dla najmłodszych, ponieważ usprawniamy również dzieci z Mózgowym Porażeniu Dziecięcym w stopniu znacznym.

Konsultacja z ortodontą bądź stomatologiem jest kluczowa w kontekście leczenia wszelkiego rodzaju wad zgryzu czy zaburzeń w obrębie narządu żucia. W Wielkopolskim Centrum Fizjoterapii wiemy jednak, że istotna jest również konsultacja z Fizjoterapeutą. Bruksizm, wady zgryzu czy nawet wady wymowy wynikać mogą z niewłaściwego napięcia mięśni zaopatrujących staw skroniowo-żuchwowy. Fizjoterapeuci z Wielkopolskiego Centrum Fizjoterapii doskonale sobie radzą z tego typu problemami.